Częste pytania i odpowiedzi

Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znajdziesz wśród nich odpowiedzi na własne, prosimy o kontakt.

  1. W jaki sposób mogę zamówić produkty?
  2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  3. Ile kosztuje dostawa? W jaki sposób dostarczacie zamówione produkty?
  4. Jakie sposoby płatności akceptujecie?
  5. Czy wystawiacie faktury VAT?
  6. Czy przy wybraniu opcji "przelew z góry" do wartości zamówienia dodać koszty dostawy?
  7. Czy mogę odebrać zamówione produkty osobiście?
  8. Czy w sklepie możliwa jest płatność terminowa (odroczona)?
W jaki sposób mogę zamówić produkty?

Dla Państwa wygody umożliwiamy dokonywanie zamówień na kilka sposobów

Sklep internetowy SHIFT.PL

Wybierz produkty dodając je do zamówienia.

Nie wymagamy rejestracji w sklepie, po prostu podajesz dane niezbędne do realizacji zamówienia i dostawy.

Telefonicznie lub fax

Infolinia: 801 011 407
Tel.: 22 266 81 50 (z tel. kom.)
Fax: 22 266 82 69

Pisząc na adres E-mail

E-mail
Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Dla większości oferowanych produktów realizacja zamówienia nie przekracza 48 godzin.

Na termin realizacji zamówienia składa się:

1. Czas przygotowania zamówienia, ew. sprowadzenia brakujących produktów.
2. Czas produkcji - w przypadku towartów produkowanych na zamówienie.
3. Czas dostawy - do 24 godzin

Ile kosztuje dostawa? W jaki sposób dostarczacie zamówione produkty?

Koszt dostawy uzależniony jest od zamawianych produktów i podany w koszyku zamówienia.

Produkty wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierską DPD, dla wybranych produktów gabarytowych używamy firmy spedycyjnej Schenker lub Pekaes.

Koszt i czas dostawy

Całościowy koszt dostawy obliczany jest automatycznie w liście zamawianych produktów , przed dokonaniem zamówienia. Koszt dostawy uzależniony jest od wielkości i wagi produktów oraz ich ilości i wartości zamówienia. Dostawę części produktów oferujemy gratis! Koszt dostawy obejmuje całość zamówienia, niezależnie od ilości produktów / paczek i miejsca dostawy.

Czas dostawy większości produktów nie przekracza 48 godzin. Wybrane produkty, głównie produkowane na zamówienie oznaczone są innym czasem realizacji 10 lub 14 dni roboczych.

Jakie sposoby płatności akceptujecie?
Sposoby płatności
Płatność przelewem z góry Z góry na rachunek bankowy tradycyjnym przelewem na podstawie wystawionej faktury VAT Proforma. Faktura VAT Proforma zostanie przesłana na podany adres email po złożeniu zamówienia.
Płatność terminowa (odroczona) Instytucjom publicznym, szkołom, samorządom, bibliotekom, wojsku i stałym partnerom umożliwiamy płatność odroczoną do 30 dni.
Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście. Do wszystkich zamówień składanych jako firma (opcja "Zamówienie na firmę") wystawiamy fakturę VAT. Dokument zostanie dostarczony wraz z przesyłką.

W przypadku zakupu na osobę prywatną, jeżeli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT prosimy o taką adnotację w komentarzu do zamówienia. W innym przypadku wystawiony zostanie paragon fiskalny.

Czy przy wybraniu opcji "przelew z góry" do wartości zamówienia dodać koszty dostawy?

W potwierdzeniu złożonego zamówienia oraz powiadomieniu e-mail pojawi się ostateczna kwota zamówienia wraz z dodanym kosztem dostawy.

Prosimy nie przelewać żadnych środków na nasze konto przed składaniem zamówienia.

Czy mogę odebrać zamówione produkty osobiście?

Obecnie nie umożliwiamy odbioru osobistego. Oferujemy dostawę gratis dla wybranych produktów lub po przystępnych cenach transportu.

Czy w sklepie możliwa jest płatność terminowa (odroczona)?
Tak. Wojsku, instytucją budżetowym i samorządowym umożliwiamy płatność terminową wychodząc naprzeciw ich uwarunkowaniom księgowym. Prosimy o odpowiednią adnotację przy zamówieniu lub kontakt.
Porównanie produktów