Nowe skanery pozwalają skanować dokumenty na papierze o bardzo zróżnicowanej grubości (od 27 do 413 g/㎡), a także karty plastikowe przy użyciu mechanizmu podawania odziedziczonego po modelach z najwyższej półki. Dodatkowo funkcja ochrony skanowanych dokumentów w sposób ciągły kontroluje całą długość dokumentu podczas skanowania i automatycznie zatrzymuje podawanie papieru w przypadku wystąpienia błędu w celu uniknięcia uszkodzenia dokumentu. Wszystko to zapewnia niezawodne skanowanie oczekiwane od firmy Fujitsu.
Niezawodna redukcja zakrzywień nawet w przypadku skanowania serii dokumentów o mieszanych rozmiarach
Model fi-7140 automatycznie wykrywa rozmiar dokumentu podczas skanowania serii dokumentów o różnych rozmiarach. Co więcej, urządzenie jest wyposażone w funkcję redukcji zakrzywień, która wykrywa ułożenie skanowanych dokumentów i koryguje przekrzywienia papieru w celu ograniczenia utraty marginesów skanowanego obrazu. Użytkownicy mogą być pewni, że efekt będzie dobry nawet w przypadku skanowania dokumentów, które nie zostały ułożone prawidłowo.
Kompaktowa konstrukcja umożliwia szybkie skanowanie na biurku
Model fi-7140 to niewielkie urządzenie, które można umieścić na biurku dla potrzeb obsługi klientów lub prac biurowych. Urządzenie skanuje z prędkością 40 str./min (A4, kolor, 200/300 dpi). Wystarczy nacisnąć przycisk skanowania, a urządzenie rozpocznie skanowanie w ciągu sekundy. Skanowanie przy użyciu modelu fi-7140 uchroni użytkownika lub klientów przed czekaniem.
Urządzenie automatycznie tworzy optymalne, wysokiej jakości obrazy do procesu OCR.
Sterownik skanera PaperSteam IP z obsługą TWAIN/ISIS eliminuje niedogodność regulacji ustawień dla potrzeb procesu OCR. Automatycznie przekształca dokumenty w wyjątkowo czyste obrazy, co przyspiesza OCR nawet w przypadku skanowania pomiętych/zabrudzonych dokumentów lub dokumentów z wzorem w tle.
Opcja: post imprinter
Opcjonalny moduł drukarki typu imprinter drukuje oznaczenia identyfikacyjne, takie jak daty, kody alfanumeryczne lub symbole na odwrocie oryginalnego dokumentu. To ułatwia znalezienie oryginałów zeskanowanych dokumentów w razie potrzeby powołania się na nie.
Opcja: arkusze nośne
Arkusze nośne pozwalają skanować dokumenty, zdjęcia lub wycinki w większe niż format A4. Dokumenty większe niż format A4 (np. A3 lub B4) lub zdjęcia i wycinki, które można łatwo uszkodzić, można łatwo zdigitalizować przy użyciu arkuszy nośnych.
Obsługiwane systemy operacyjneWindows® 10 (32-bit/64-bit), Windows® 8 / 8.1 (wersja 32-/64-bitowa), Windows® 7 (wersja 32-/64-bitowa), Windows Vista® (wersje 32-/64-bitowa), Windows Server® 2012 R2 (wersja 64-bitowa), Windows Server® 2012 (64-bitowa), Windows Server® 2008 R2 (wersja 64-bitowa), Windows Server® 2008 (wersje 32-/64-bitowa)
Typ czujnikaAutomatyczny podajnik dokumentów (ADF)
Automatyczny tryb czuwania (wył.): 0,35 W lub mniej
Środowisko operacyjneTemperatura: 5 – 35 °C
Wilgotność względna: 20-80% (bez kondensacji)
Wymiary: szer. x gł. x wys. (11)300 mm x 170 x 163 mm
Waga4,2 kg
Oprogramowanie/sterowniki w zestawiePaperStream IP (TWAIN/TWAIN x64/ISIS), Software Operation Panel, Error Recovery Guide, PaperStream Capture, ScanSnap Manager for fi Series(12), Scan to Microsoft SharePoint(12), ABBYY FineReader for ScanSnap™(12), Scanner Central Admin Agent
Zgodność z zasadami dotyczącymi ochrony środowiskaENERGY STAR® / RoHS
Z góry na rachunek bankowy tradycyjnym przelewem na podstawie wystawionej
faktury VAT Proforma. Faktura VAT Proforma zostanie przesłana na podany
adres email po złożeniu zamówienia.
Płatność terminowa (odroczona)
Instytucjom publicznym, szkołom, samorządom, bibliotekom, wojsku i stałym
partnerom umożliwiamy płatność odroczoną do 30 dni.
Koszt i czas dostawy
Całościowy koszt dostawy obliczany jest automatycznie w liście zamawianych produktów
, przed dokonaniem zamówienia. Koszt dostawy uzależniony jest od wielkości i wagi produktów oraz ich ilości i
wartości zamówienia. Dostawę części produktów oferujemy gratis! Koszt dostawy obejmuje całość zamówienia, niezależnie od ilości produktów
/ paczek i miejsca dostawy.
Czas dostawy większości produktów nie przekracza 48 godzin.
Wybrane produkty, głównie produkowane na zamówienie oznaczone są innym czasem
realizacji 10 lub 14 dni roboczych.
W przypadku pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji. Napisz lub zadzwoń (9-17): 514 141 452 E-mail: sklep@shift.pl
Zadzwoń do nas lub napisz!
Doradzamy i pomagamy w wyborze. Zaufało nam ponad 30tys. powracających klientów.
lub tel.: 514 141 452
E-mail:
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 17:00
Odbieramy zużyty sprzęt
Zamawiając nowe urządzenia, możesz łatwo pozbyć się
starych.
Wystarczy wpisać taką adnotację w uwagach do zamówienia, nasz
kurier przyjedzie je odebrać. Dla zamówień powyżej 500 zł netto odbieramy
zużyty sprzęt całokowicie za darmo, poniżej tej kwoty to jedynie 23 zł
brutto.