Skaner DR-6010C jest najszybszym skanerem biurowym dostępnym w ofercie naszej firmy, oferującym wydajność na poziomie 60 str./min. w kolorze przy rozdzielczościach 200 i 300 dpi. Automatyczny podajnik o pojemności 100 arkuszy umożliwia przetwarzanie obszernych pakietów dokumentów, oferując większą liczbę zeskanowanych dokumentów w krótszym czasie.
Elastyczne i niezawodne podawanie
Model DR-6010C pozwala na pełną obsługę z przodu urządzenia i jest dodatkowo wyposażony w prostą ścieżkę przebiegu papieru, która umożliwia bezproblemowe skanowanie kart plastikowych, grubych arkuszy o maks. gramaturze 546 g/m2 lub delikatnych dokumentów.
Wydajność energetyczna
Skaner DR-6010C nie tylko oszczędza czas, ale także pozwala ograniczyć zużycie energii. Jest jednym z najbardziej oszczędnych energetycznie urządzeń w swojej klasie, a ponadto może być automatycznie włączany i wyłączany wraz z komputerem, do którego jest podłączony.
Optymalna jakość
Ogromna gama zaawansowanych funkcji, takich jak: automatyczne wykrywanie koloru, rozpoznawanie kierunku tekstu, automatyczne wykrywanie rozmiaru strony i korekcja przekosu, zapewniają najwyższą jakość i optymalną wydajność.
Niewielkie wymiary nie są przeszkodą w przypadku ciężkich zadań
Pomimo że skaner DR-6010C jest ma tyle mały, aby zmieścić się na każdym biurku, jest w stanie szybko i wydajnie spełnić wymagania, jakie stawia przed nim środowisko biurowe o dużym natężeniu pracy, zapewniając dzienny cykl pracy na sugerowanym poziomie do 7500 zeskanowanych stron.
Łatwa obsługa
Skaner DR-6010C może być wykorzystywany w wielu biurowych aplikacjach związanych ze skanowaniem. Przyciski zadań Scan-To- (Skanuj do) pozwalają zwiększyć produktywność, umożliwiając skanowanie i wysyłkę pakietów dokumentów do predefiniowanych miejsc lub aplikacji związanych zobiegiem dokumentów. Do urządzenia DR-6010C jest dołączany także pakiet CapturePerfect firmy Canon z zestawem programów Capture Perfect Software Developers Kit (SDK), pozwalających na prostą integrację dostosowaną do potrzeb użytkownika.
Z góry na rachunek bankowy tradycyjnym przelewem na podstawie wystawionej
faktury VAT Proforma. Faktura VAT Proforma zostanie przesłana na podany
adres email po złożeniu zamówienia.
Płatność terminowa (odroczona)
Instytucjom publicznym, szkołom, samorządom, bibliotekom, wojsku i stałym
partnerom umożliwiamy płatność odroczoną do 30 dni.
Koszt i czas dostawy
Całościowy koszt dostawy obliczany jest automatycznie w liście zamawianych produktów
, przed dokonaniem zamówienia. Koszt dostawy uzależniony jest od wielkości i wagi produktów oraz ich ilości i
wartości zamówienia. Dostawę części produktów oferujemy gratis! Koszt dostawy obejmuje całość zamówienia, niezależnie od ilości produktów
/ paczek i miejsca dostawy.
Czas dostawy większości produktów nie przekracza 48 godzin.
Wybrane produkty, głównie produkowane na zamówienie oznaczone są innym czasem
realizacji 10 lub 14 dni roboczych.
W przypadku pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji. Napisz lub zadzwoń (9-17): 514 141 452 E-mail: sklep@shift.pl
Zadzwoń do nas lub napisz!
Doradzamy i pomagamy w wyborze. Zaufało nam ponad 30tys. powracających klientów.
lub tel.: 514 141 452
E-mail:
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 17:00
Odbieramy zużyty sprzęt
Zamawiając nowe urządzenia, możesz łatwo pozbyć się
starych.
Wystarczy wpisać taką adnotację w uwagach do zamówienia, nasz
kurier przyjedzie je odebrać. Dla zamówień powyżej 500 zł netto odbieramy
zużyty sprzęt całokowicie za darmo, poniżej tej kwoty to jedynie 23 zł
brutto.